niedziela, 9 czerwca 2013

Takie tam powitanie...

Yyyy... cześć?
Szczerze to nigdy nie byłam dobra w powitaniach i pożegnaniach. ;) Po pierwsze chciałam się z wami przywitać, ot tak, po prostu i trochę się przedstawić czy coś... No i oczywiście jakoś przybliżyć wam fabułę tego bloga. :) 
Zacznijmy od tego, że mam na imię Magda, ale wolę jak mówi się na mnie M albo Maddy. :) Mam czternaście lat, mieszkam gdzieś w świecie i uwielbiam serial Violetta. <3 Jestem oczywiście za Leonettą, bo jakżeby inaczej. Tak jakby ktoś chciał wiedzieć, jestem na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami z Violetta2. Oglądam każdy odcinek na youtubie i coraz więcej rozumiem, haha. xd Tak jak wszystkim, którzy kochają Leonettę, nie podoba mi się obecna sytuacja. Mam ochotę przywalić temu Diego... yhh. A szczególnie po końcówce zapowiedzi 31 odcinka. Normalnie koszmar. Ale nie będę się rozpisywać na ten temat, bo niektórzy może nie oglądają jeszcze drugiego sezonu i nie wiedzą za bardzo o co chodzi. :)
No dobrze, ale o czym będzie ten blog? Naturalnie o Leonetcie, ale konkretniej... No więc to będzie taka moja własna wersja Violetty2. Nie będzie żadnego Diego, bo ja go zdzierżyć nie mogę normalnie... Akcja rozpoczyna się zaraz po wakacjach, Violetta powraca na swój drugi już rok nauki w szkole muzycznej. A więcej dowiecie się czytając mojego bloga. :) Zapraszam do czytania następnych postów, które pojawią się niedługo. Dodawajcie mnie do obserwowanych, komentujcie i... coś tam jeszcze. ;) Do następnego posta! ;**
Buziaki, M.
PS umie ktoś może robić szablony albo nagłówki? 

9 komentarzy:

  1. Fajnie się zapowiada!
    Myślę, że będę czytać
    :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że będę czytać ;DD
    A mogłabyś powiedzieć co było w tej zapowiedzi 31 odcinka, plissssssssssssss ;pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. UWAGA SPOILER
      Hmm, Diego próbujący pocałować Violettę. A ona nie protestowała, dlatego jestem zła.

      Usuń
  3. Nawet nieźle się zapowiada :-D
    Również zapraszam do siebie ;**
    http://story-leonetta.blogspot.com/
    Liczę na kom ♥
    Pozdrowienia
    TheVilu♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może co prawda nie robię szablonów ale za to na bloggerze znam mnóstwo opcji,dzięki których blog wygląda ładniej.Jeśli chodzi o tło to sama je robię,wystarczy mi zlecić.A co do nagłówków nie wiem czy chodzi Ci o napis jako obraz u góry , czy nagłówki na rozdziały. Także jak coś to pisz na GG:
      39964018 lub na Twitterze - TheVilu. Postaram się pomóc ; D

      Usuń
  4. Mogę zrobić nagłówek jeśli chcesz... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stwierdziłam jednak, że nie ma sensu ustawiać nagłówka, więc zostaje tak jak jest, ale dzięki za chęci. Jak kiedyś zmienie zdanię, to na pewno się do Ciebie zwrócę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dziś zaczynam czytać tw bloga xD
    Zapraszam też do mnie
    http://leoniviolettapl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie , lubisz LEONETTE więc od razu mi się spodobało ... . Jeżeli chcesz założyć nowego bloga czy też myślisz nad tym too chciała bym ci doradzić . Szukałam po różnych stronach i mało blogów jest .... Hmmm jak to napisać yyyy o ich dorosłym życiu , aleee nie że są już razem ale nie znają sie jeszcze . Nw pn. poznają sie w pracy czy coś albo ona przyjechała ( jako dorosła ok. 21 lat :3) do jakiegoś kraju i tam zaczyna pracować ... BLA BLA BLA ...itp . W końcu wiesz o co chodzi xd . Jak by co pisze z Anonima ponieważ yyy nie mogłam sie zalogować xd Heh wiec możesz do mnie spokojnie pisać jak by ci weny zabrakło lub chcesz popisać o Violettcie
    Widzę że zapowiada się ciekawie wiec zabieram sie za czytanie ;d
    Pozdrowionka Paulina ;>

    OdpowiedzUsuń