wtorek, 24 grudnia 2013

Maddy składa życzenia, czyli wielkie wydarzenie.

Witam Was w ten piękny dzień, obfity w śnieg i w ogóle! 
     Chciałam Wam wszystkim złożyć życzenia, bo już tak wielu osobom dzisiaj wysłałam wiadomość o treści "Wzajemnie", że zaczynam myśleć, iż jestem naprawdę niemiła. 
     Wesołych Świąt, duuuużo miłości i prezentów, żeby jedzenie poszło w cycki i w bicepsy, szczęśliwego Nowego Roku i wszystkiego, co sobie wymarzyliście, kochani! <3 Nie jestem dobra w składaniu życzeń i może dlatego zawsze czekam, aż inni się za to zabiorą, a potem odpisuję coś w stylu "Wzajemnie". A jakie cyrki są przy dzieleniu się opłatkiem, kiedy to Madzia stoi na środku pokoju i czeka, aż wszyscy po kolei do niej podejdą (nie robią tego). Hm, moje życie jest żałosne.
     Tak, zgadza się, teraz powinniście napisać mi, jaka to jestem super i wspaniała. :) Hihi, ja zua.
     Co do rozdziału, to wiem, że nie ma go już jakiś czas, ale na razie raczej nie będzie. Są święta i nie mam czasu na pisanie. W piątek postaram się wziąć za rozdział i może w weekend go wstawię. A tymczasem się z wami żegnam, jeszcze raz życzę wesołych świąt i pamiętajcie, że Was kocham! <3
Buziaki, 
M. ;*

13 komentarzy:

  1. Wzajemnie.
    Huehue, jaka to Caro zła. A tak na serio to również życzę Wesołych Świąt, spełnienia marzeń i wszystkiego, co tam sobie życzysz. :)
    Też miałam dosyć pisania każdemu tego samego, więc również zrobiłam notkę xd
    Też Cię kochamy <3
    C. xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzajemnie.



    Haha, już wszyscy idą w twoje ślady. xD
    Madziu, życzę Ci spełnienia marzeń, dużo, dużo szczęścia, zdrowia, radości i prezentów. Oh, widzisz co nas łączy? Obie jesteśmy kiepskie w składaniu życzeń! :)))))) I pamiętaj! Czekaj, o czym masz pamiętać... Uh, ponieważ mój komentarz jest już bez sensu (jak każdy :))))))))))) ), więc kończę.

    Merry Christmas and happy New Year! <3
    Lisa Verdas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz czas na mnie ^^
    Hłe, hłe xD

    Wzajemnie ;*
    Alem się rozpisała.
    Madzia, oczywiście że takiej wspaniałej autorce wspaniałych rozdziałów życzę dużo dobrego.
    Przede wszystkim spełnienia wszystkich marzeń, weny, wspaniałych przeżyć, dużo miłości, szczęścia, dobrych snów, udanego sylwestra no i co tam jeszcze sobie życzysz ;*
    Całuję :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzajemnie.
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wzajemnie xD
    Nie chce być niemiła <333
    koffam :***
    bye bye ^.^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah, Maddy!
    Czego mogłabym ci życzyć, kochanie?
    Przede wszystkim tego, co dla ciebie najlepsze:
    abyś już zawsze była szczęśliwa,
    spełniania najskrytszych marzeń,
    motywujących komentarzy od czytelników,
    abyś nadal zachwycała nas swoim talentem literackim.
    Ujmę moje życzenia w dwóch, prostych słowach - wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jednak nie usuwam bloga.

    zapraszam do mnie:

    http://niesamowitamiloscleonetty.blogspo.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu: http://entre-tu-y-yo-blog.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy coś nowego? :) Już nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń